hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > چهارمحال و بختیاری| حمایت از طرح‌های پژوهشی سمن‌ها در حوزه جوانان استان

چهارمحال و بختیاری| حمایت از طرح‌های پژوهشی سمن‌ها در حوزه جوانان استان

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش پژوهش در جامعه گفت: طرح‌های پژوهشی سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان موردحمایت قرار می‌گیرد.

اقبال عباسی تأکید کرد: اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد این استان طرح‌های اجرایی خود در رابطه با رفع مشکلات پیش روی جوانان را تهیه و تدوین کنند تا اعتبارات لازم برای این طرح‌ها پرداخت شود.

او اولویت‌بندی مشکلات حوزه جوانان در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و افزود: در این حوزه بایستی از موازی کاری در ارائه راهکارهای رفع مشکلات موجود جلوگیری کرد.

او در بخشی دیگر از اظهارات خود با اشاره به ظرفیت سمن‌ها در کاهش طلاق، یادآور شد: همواره باید عوامل مختلف مرتبط با واقعه طلاق در چهارمحال و بختیاری شناسایی و برای رفع آن برنامه‌ریزی علمی و عملی صورت گیرد و فرمانداران شهرستان‌های 9 گانه استان نیز بایستی در این زمینه عزم جدی داشته باشند.

عباسی بحث مسکن را از دیگر حوزه‌های مرتبط با جوانان عنوان و خواستار ورود خیرین در این حوزه در کنار ارائه تسهیلات لازم به خیرین توسط مجموعه‌های دولتی شد.

بر اساس نتیجه سرشماری عمومی اخیر نفوس و مسکن از مجموع 947 هزار و 763 نفر جمعیت چهارمحال و بختیاری 246 هزار و 921 نفر برابر 26 درصد جمعیت جوان 15 تا 29 ساله هستند وهم اینک این استان، 1.2 جمعیت جوان کشور را در خود جای‌داده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد